HPE Backup and Recovery Service

0
170

HPE BACKUP AND RECOVERY SERVICE—
BACKUP AS-A-SERVICE BUILT FOR
HYBRID CLOUD

خدمات پشتیبان گیری و بازیابی HPE—پشتیبان گیری به عنوان سرویس ساخته شده برای ابر هیبریدی

 

 

سرویس پشتیبان گیری و بازیابی  HPE

سرویس پشتیبان‌گیری و بازیابی HPE برای مدیران برنامه‌ها، ذخیره‌سازی و پشتیبان‌گیری طراحی شده است که مسئول

حفاظت از داده های سازمان خود این اطمینان را فراهم می کند که در صورت حذف ناخواسته، از دست دادن داده ها از طریق یک زیرساخت یا داده‌های حمله باج‌افزار را می‌توان به طور موثر تا یک نقطه خوب شناخته شده در زمان بازیابی کرد، مطابق با تعهد سطح خدمات به سازمان مدیران فناوری اطلاعات و مدیران فضای ذخیره‌سازی از کارایی بی‌نظیر ذخیره‌سازی پشتیبان‌گیری و بازیابی قدردانی خواهند کرد.

ظرفیت کمتری نسبت به سایر خدمات حفاظت از داده یا راه حل های نرم افزاری با داده های بسیار کارآمد خود مصرف می کند.

کپی برداری و فشرده سازی داده ها برای پشتیبان گیری از داده ها.

  • اضافه شدن امنیت با گزینه ای برای پیکربندی نیاز به مجوز دوگانه برای فعال کردن حذف پشتیبان
  • افزایش حداکثر اندازه برای Local Protection Store. اکنون تا 500 ترابایت
  • این سرویس می‌تواند از ماشین‌های مجازی VMware با استفاده از ذخیره‌سازی هر فروشنده‌ای با استفاده از نسخه پشتیبان جدید VMware CBT محافظت کند.

 

قابلیت

  • اکنون برنامه های کاربردی برای برنامه بتا باز است تا توسعه آینده سرویس را برای محافظت از AWS EC2 تجربه کند.

نمونه ها و حجم های AWS EBS. این برنامه بتا برای شروع در سپتامبر 2022 برنامه ریزی شده است. عملکرد اضافه شده، برای حفاظتAWS، از همان کنسول مدیریت ابری موجود در ماشین مجازی فعلی VMware در دسترس خواهد بود.

خدمات داده HPE

داده ها در قلب هر سازمان و برای اکثر سازمان ها دارایی کلیدی آنها است. چگونه این داده ها مدیریت و محافظت می شوند تعیین می کند که یک سازمان چقدر به مشتریان خود خدمات می دهد و سازمان چقدر خوب عمل می کند. داده های یکپارچه و ابزارهای زیرساختی قدرت داده ها را برای هدایت این عملکرد سازمانی قادر می سازند.

اجتناب از خطر

خدمات داده HPE که از طریق کنسول ابری خدمات داده ارائه می شود، موانع بین داده ها و زیرساخت ها را از بین می برد.

مدیریت سازمان ها را قادر می سازد تا سریعتر به عملیات داده محور تبدیل شوند. این سرویس‌ها مجموعه‌ای از نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SaaS) هستند که تجربه ابری را به هر جایی که داده‌ها زندگی می‌کنند، می‌آورند. سرویس پشتیبان گیری و بازیابی HPE بخشی از این است مجموعه خدمات ابری.

 

ویژگی ها و مزایای کلیدی

سرویس پشتیبان گیری و بازیابی HPE برای محافظت کارآمد و خودکار از داده ها

سرویس پشتیبان گیری و بازیابی HPE برای محافظت از ابر هیبریدی ساخته شده است.

حفاظت کارآمد و خودکار داده ها همه قابلیت ها به صورت سرویس ارائه می شوند، بنابراین هیچ نرم افزار یا پشتیبان وجود ندارد زیرساختی برای مدیریت یا نگهداری جداگانه کاهش مدیریت زیرساخت های داخلی سرویس پشتیبان گیری و بازیابی دو ماشین مجازی داخلی را در محیط های محافظت شده مستقر می کند تا سرویس را فعال کند.

پس از استقرار، اینها به طور خودکار توسط سرویس به روز می شوند. در مقایسه با راه حل های پشتیبان گیری و بازیابی سنتی، مدیریت نزدیک به صفر زیرساخت های داخلی وجود دارد.

چابکی ابری

سرویس پشتیبان‌گیری و بازیابی HPE، بخشی از برنامه‌های «کنسول ابری خدمات داده»، حفاظت از داده‌ها را قادر می‌سازد.

 

SaaS Simplicity

حفاظت از داده ها به عنوان یک سرویس ارائه می شود، بنابراین هیچ نرم افزار حفاظت از داده برای نصب، پیکربندی و نگهداری وجود ندارد.

کاتالوگ پشتیبان برای تهیه منابع و پشتیبان گیری. هیچ فهرستی برای مدیریت و پشتیبان گیری وجود ندارد. هیچ رسانه ای وجود ندارد سرورهایی که باید تهیه شوند. یک کنسول ابری ساده برای استفاده وجود دارد که تنها نقطه مدیریت است. تمام اجزایی که باید در محیط محافظت شده اجرا شود و سرویس مدیریت و نصب شود. فناوری بومی ابر به معنای در دسترس بودن سریع ویژگی های جدید از طریق به روز رسانی خودکار و بدون اختلال در سرویس.

پشتیبان‌گیری‌های ردیفی برای برآورده کردن مقرون‌به‌صرفه SLA‌های بازیابی

سه سطح حفاظت در سرویس پشتیبان گیری و بازیابی HPE تعبیه شده است. عکس‌های فوری محلی، پشتیبان‌گیری محلی و پشتیبان‌گیری ابری.

برای بازیابی در چند ثانیه یا چند دقیقه، سرویس پشتیبان گیری و بازیابی HPE عکس های فوری را در سیستم ذخیره سازی اجرا می کند. این نقاط بازیابی مبتنی بر عکس فوری را در فرکانس های کمتر از یک ساعت فعال می کند.

نکته ها.

برای نگهداری طولانی‌مدت داده‌های پشتیبان و برای رفع نیاز به ذخیره‌سازی خارج از سایت پشتیبان‌گیری، پشتیبان‌گیری ابری را می‌توان برای اجرا پیکربندی کرد.

هفتگی با ماندگاری تا 7 سال.

پشتیبان گیری در این سطوح با استفاده از سرویس پشتیبان گیری و بازیابی HPE در یک خط مشی واحد حفاظت از داده ترکیب می شود.

سیاست های حفاظتی

کارایی بی نظیر ذخیره سازی پشتیبان

پروتکل HPE Catalyst اثبات شده در سرویس پشتیبان گیری و بازیابی HPE تعبیه شده است. و همچنین مزایای عملکرد پشتیبان، این راندمان ذخیره سازی بی نظیری را ارائه می دهد. نتیجه این است که سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری کمتری مصرف می‌کند و فضای ذخیره‌سازی داخلی کمتری نسبت به آن دارد.