MSL 3040 HPE Store Ever Tape Library

0
222

برای خرید انواع تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات کلیک کنید

بررسی اجمالی MSL 3040

آیا روند جهانی افزایش حجم اطلاعات بر کسب و کار شما تأثیر گذار است؟ کتابخانه نواری HPE StoreEver MSL3040 با مقیاس پذیری بسیار بالا و با امکان افزایش فضای ذخیره سازی بهترین انتخاب برای سازمان ها کوچک تا متوسط است، این دستگاه امکان ذخیره سازی اطلاعات برای مدت زمان طولانی فراهم میکند و همچنین از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. با طراحی ماژولار و توانایی استفاده مجدد از کیت های ارتقا درایو HPE MSL LTO ، می توانید تا حجم 8.4 PB اطلاعات را ذخیره کنید.HPE StoreEver MSL3040 Tape Library ویژگی‌ها و عملکرد های سازمانی را به صورت استاندارد ارائه می‌کند این ویژگی ها شامل امکانات امنیتی پیشرفته جهت حفظ امنیت اطلاعات سازمان است.

این دستگاه برای ذخیره سازی اطلاعات از tape cartridge استفاده میکند.این روش ذخیره سازی امکان ذخیره اطلاعات برای مدت زمان طولانی را فراهم میکند همچنین به دلیل افلاین بودن ، این روش امنیت بسیار بالایی دارد.

ویژگی ها

مقیاس پذیری بالا برای انعطاف پذیری بیشتر

HPE StoreEver MSL3040 Tape Library به شما این امکان را می دهد که
ظرفیت ذخیره سازی خود را به طور یکپارچه افزایش دهید ، به وسیله این دستگاه
نیازهای ذخیره سازی کوتاه مدت و بلند مدت شما مرتفع میشود.
پایه عمودی از 40 تا 280 فضا برای قرار گیری tape cartridge در یک رک 19 اینچی فراهم میکند ، به این ترتیب میتوانید 8.4 PB فضای ذخیره سازی اطلاعات داشته باشید.علاوه بر ان با استفاده از ماژول های افزایش ظرفیت به سادگی میتوانید بدون استفاده از یک Library جدید فضای ذخیره سازی خود را افزایش دهید.

بین 1 تا 21 درایو LTO 8-LTO 7 و یا LTO 6 نیمه ارتفاع اضافه کنید.درایو ها و اکسپنشن ها به سادگی نصب میشوند و این بروزرسانی ها سریع و بدون اختلال هستند.

راه حل مقرون به صرفه ذخیره سازی به وسیله Tape

این دستگاه 13 فضا کارتریج ویا 390 ترابایت فضا ذخیره سازی به ازای 1u فضای رک ارائه میکند.به وسیله یک لایبری قابل ارتقا میتوانید فضا کارتریج را از 40 تا 280 عدد گسترش دهید و برای این کار نیازی به خرید لایبری جداگانه و جایگزینی نیست.

برای محافظت از داده های ذخیره شده از قبل شما میتوانید از LTO 6 -LTO 7-LTO 8 و یا از درایو های MSL2024, 4048 و 6480 مجددا استفاده کنید.

پارتیشن بندی این امکان را فراهم می سازد که هر کدام از پارتیشن های لایبری به عنوان یک لایبری مستقل برای میزبان شناسایی شده و قابل طبقه بندی باشند.

قابلیت مدیریت در بخش سازمانی و قابل اطمینان بودن

The HPE StoreEver MSL 3040 Tape Library reduces دخالت انسانی و همچنین خطا های ناشی از آن را کاهش می دهد.به وسیله داده های خودکار ساده و ادغام شده فضای ذخیره سازی شما را سازمان دهی و به این ترتیب بهره وری شما را افزایش می دهد.همچنین قابلیت حفاظت و بایگانی این دستگاه در نهایت باعث استفاده بهتر شما از فضای ذخیره سازی موجود خواهد شد.

MSL

به وسیله ابزار مبتنی بر شبکه مدیریت و تشخیص HPE،شما قادر به مدیریت و پیکر بندی دستگاه خود از هر کجا خواهید بود

ابزار  HPE Tape Assure Asvanced امکان بررسی استفاده و عملکرد دستگاه به طور فعال و هوشمندانه را فراهم میکند همچنین به وسیله این دستگاه امکان مشاهده عمر باقی مانده drive ها و وضعیت سلامت کلی دستگاه فراهم است.

 

کاهش خطرات به وسیله ویژگی های امنیتی پیشرفته و قابل اعتماد

HPE MSL 3040 Tape Library چندین روش محافظتی مختلف برای محافظت از داده های شما ارائه می دهد.بسته به اینکه اطلاعات شما در محیط انلاین ذخیره شده و یا در محیطی خارج از سایت طبقه بندی شده HPE پروتکل امنیتی مختص آن را ارائه خواهد کرد.​

مجوز مدیریت امنیت HPE سطح امنیت بیشتری را فراهم میکند که به شما امکان میدهد با مجوز دادن به سرور های خاص ، دسترسی به Tape Library را کنترل کنید.با این کار با مسدود کردن ترافیک ها مضر از طرف سرور های غیر مجاز.