HPE Store Ever MSL 2024

0
241

بررسی کلی:

HPE StoreEver MSL Tape Library مختص کسب‌وکارهایی است  که نیاز به پشتیبان‌گیری به وسیله tape، با قابلیت بازیابی مجدد پس از حذف و آرشیو طولانی‌مدت کم هزینه همراه با محافظت در برابر حملات سایبری مانند باج‌افزار  دارند.  MSL Tape Library انتخاب گسترده‌ای از ظرفیت‌های ذخیره‌سازی و فناوری از جمله درایوهای LTO-9، LTO-8، LTO-7 یا LTO-6 Ultriumtape را ارائه می‌دهد. قابلیت‌های مدیریت از راه دور مبتنی بر وب، مدیریت MSL Tape Libraries  از   جهان از جمله خدمات قابل ارائه هستند. با استفاده از بارکد خوان استاندارد و اسلات های ایمیل قابل تنظیم، به سرعت tape media  را در داخل و خارج از library مدیریت کنید. با روش های متعدد رمزگذاری داده‌ها، از داده‌های مهم تجاری در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت کنید.

ویژگی ها :

راحتی مدیریت و استفاده

HPE StoreEver MSL Tape Libraries به شما امکان می دهد با مدیریت و عیب یابی از راه دور مبتنی بر وب منحصر به فرد library، HPE را از سراسر جهان مدیریت، پیکربندی و استفاده کنید. چندین HPE StoreEver Libraryرا از یک صفحه با Command View for Tape Libraries مدیریت کنید.

HPE StoreEver MSL Tape Libraries به راحتی رسانه شما را در داخل یا خارج از Tape Library با یک بارکدخوان استاندارد مدیریت می کند.
با استفاده از HPE StoreEver TapeAssureAdvanced، کاربری، عملکرد عملیاتی، و سلامت کلی Library، درایوها و رسانه ها را به طور فعال نظارت کنید. HPE StoreEver TapeAssure Advanced یک داشبورد کاربردی برای تجزیه و تحلیل پیشرفته و تحلیل پیش بینی ارائه می دهد.

محافظت و انعطاف پذیری

HPE StoreEver MSL Tape Libraryگزینه‌های رابط مختلفی را برای حداکثر انعطاف‌پذیری هنگام نصب Tape Library در یک کانال SAS یا فیبر SANenvironment ارائه می‌کند.
HPE StoreEver MSL Tape Libraries طیف وسیعی از ظرفیت از 1.08 PB تا 28.8 PB ظرفیت ذخیره سازی فشرده را با استفاده از LTO-9 در انواع  فرم های آماده رک ارائه می دهد.
با گزینه های رمزگذاری MSL که از کسب و کار کوچک تا data center را در بر می گیرد، از داده های مهم تجاری محافظت کنید. رمزگذاری در درایوهای نوار LTO-9، LTO-8، LTO-7 یا LTO-6 در دسترس است و بالاترین سطح امنیت را برای محافظت از اطلاعات محرمانه ارائه می‌کند.

 

قابلیت اطمینان اثبات شده
HPE StoreEver MSL Tape Libraries با سرورهای پیشرو در صنعت، سیستم عامل ها و نرم افزارهای پشتیبان کار می کند. برای اطلاعات بیشتر به ماتریس سازگاری StoreEver، واقع در SPOCK مراجعه کنید.
توانایی بایگانی بلندمدت اطلاعات با ماندگاری 30 ساله در شرایط محیطی عادی.

MSL

 

خدمات HPE :

اهمیتی ندارد در کدام بخش از فرایند انتقال هستید، میتوانید برای دریافت راهنمایی های فنی روی خدمات شرکت HPE حساب کنید، هر کجا و هرگونه به این خدمات نیاز داشته باشید.

از استراتژی و برنامه ریزی گرفته تا استقرار، عملیات مداوم و فراتر از آن، کارشناسان ما می توانند به شما در تحقق
اهداف دیجیتال کمک کنند.

خدمات مشاوره

کارشناسان حرفه ای HPE در گسترش و بهینه سازی عملیات و یا در چگونگی هدات به سوی فضای ذخیره سازی ابری دوگانه به شما کمک میکنند.

خدمات مدیریت شده

HPE عملیات فناوری اطلاعات شما را انجام میدهد و با ایجاد دسترسی یکپارچه برای شما فرصت ایجاد نواوری را فراهم می آورد.

سرویس های عملیاتی

محیط IT خود را بهینه و، وظایف عملیاتی روزانه IT را مدیریت کنید با این کار زمان و منبع ارزشمند را به گونه ای بهتر مدیریت میکنید.
خدمات مراقبت کامل HPE: یک سرویس ماژولار طراحی شده برای کمک به بهینه سازی کل محیط IT شما و دستیابی به نتایج مورد نظر فناوری اطلاعات و اهداف تجاری است.همه این خدمات توسط تیم اختصاص داده شده از کارشناسان HPE تحقق میابد.
خدمات مراقبت از فناوری HPE: شامل تجربه خدمات عملیاتی برای محصولات HPE، این
سرویس دسترسی به کارشناسان محصول، تجربه دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی و
راهنمایی فنی کلی را برای کمک به کاهش ریسک و جستجوی راه‌هایی برای انجام بهتر کارها فراهم می‌کند.

سرویس های Lifecycle

نیازهای پروژه IT خود را با خدمات مدیریت پروژه و استقرار HPE برطرف کنید.
آموزش و صدور گواهینامه خدمات آموزشی HPE،برای متخصصان فناوری اطلاعات و تجارت در تمام صنایع طراحی شده است.ایجاد روش های یادگیری برای افزایش مهارت در یک موضوع خاص.
آموزش را به گونه ای برنامه ریزی کنید که برای کسب و کار شما بهترین نتیجه را داشته باشد .
گزینه سرویس Defective Media Retention (DMR) فقط برای دیسک یا درایوهای SSD/Flash واجد شرایطی که به دلیل نقص عملکرد توسط شرکت Hewlett Packard جایگزین شده اند اعمال می شود.

برای خرید انواع تجهیزات فناوری اطلاعات به همراه خدمات پس از فروش کلیک کنید