فایروال سوفوس SOPHOS

0
154
فایروال

فایروال سوفوس SOPHOS  

آخرین فناوری پیشرفته ای را که برای محافظت از شبکه در برابر باج افزارها و تهدیدات پیشرفته از جمله IPS برتر، محافظت در برابر تهدیدات پیشرفته، جعبه ایمنی ابری و تجزیه و تحلیل تهدیدات کامل AI،Dual AV ، کنترل وب و برنامه، محافظت از طریق ایمیل و سایر موارد فراهم می کنید.

این فایروال برنامه وب را کاربردی کرده است و راه اندازی و مدیریت آن آسان است.

قابلیت های فایروال سوفوس SOPHOS

  • محافظت از شبکه (Network Protection)
  • امنیت شبکه های بی سیم (Wireless Protection)
  • محافظت از کاربران وب (Web Protection)
  • محافظت به روش طوفان شن (Sandstorm Sandboxing)
  • امنیت ایمیل سرور (Email Protection)
  • محافظت از وب سرورها (Web Server Protection)

Sophos XG Firewall روشی نوآورانه در مورد نحوه مدیریت فایروال و نحوه شناسایی و پاسخگویی به تهدیدات در شبکه ارائه می دهد.
حفاظت جامع فایروال نسل بعدی ما به منظور افشای خطرات پنهان، جلوگیری از تهدیدهای شناخته شده و ناشناخته و پاسخگویی خودکار به حوادث ساخته شده است.

Sophos XG Firewall تنها راه حل امنیتی شبکه است که قادر است منبع ویروس را در شبکه شناسایی کرده و در پاسخ بطور خودکار دسترسی به سایر منابع شبکه را محدود کند.

ویژگیهای کلیدی فایروال سوفوس Sophos XG

  • شناسایی خطرات پنهان
  • مدیریت آسان فایروال های متعدد
  • پاسخ خودکار به حوادث
  • BLOCK نمودن تهدیدهای ناشناخته
  • کنترل شکل دهی ترافیک بصورت انعطاف پذیر و قدرتمند
  • گزارش دهی پیشرفته و قوی و ..

SFOS (Sophos Firewall Operating System) یک سیستم عامل هدفمند است که پایه نرم افزاری فایروال Sophos XG است. معماری Xstream Sophos Firewall از شبکه شما در برابر جدیدترین تهدیدات محافظت می‌کند و در عین حال ترافیک مهم SaaS، SD-WAN و برنامه‌های ابری شما را تسریع می‌کند . سوفوس فایروال مجموعه‌های ویژگی‌های گسترده‌ای را ارائه می‌دهد که سازمان‌ها را در هر اندازه‌ای قادر می‌سازد تا راه‌اندازی دروازه امنیتی را که به بهترین وجه با محیطشان سازگار است، به کار گیرند.

اطلاعات پردازش شده توسط Sophos Firewall از جمله پیکربندی فایروال در Sophos Central در دسترس مشتری است. قوانین فایروال توسط مدیر مشتری تنظیم می شود و می تواند بر اساس آدرس IP منبع باشد.

داده های پردازش شده توسط Sophos Firewall در مراکز داده AWS در منطقه(های) انتخاب شده توسط مشتری در زمان ایجاد حساب Sophos Central میزبانی می شود.

Sophos خط‌مشی‌های حفظ خود را برای حذف و پاک‌سازی داده‌هایی که دیگر برای هدفی که داده‌های شخصی در ابتدا برای آن جمع‌آوری شده‌اند مورد نیاز نیستند، اعمال می‌کند. برای محصولات حاشیه ای مانند CFM/CFR، خط مشی حفظ داده توسط محصولات و/یا مجوزهای خریداری شده توسط مشتری مشخص می شود.

امنیت

Sophos اطلاعات مشتری را با احراز هویت از طریق نام کاربری و رمز عبور بر اساس عضویت مدیریت شده در گروه Active Directory همراه با احراز هویت چند عاملی ایمن می کند.

Sophos Central گواهینامه SOC2 Type II و گواهی PCI DSS v3.2 را برای نشان دادن شیوه‌های امنیتی قوی، سیاست‌ها و محیط کنترل‌های داخلی خود کسب کرده است.

تعهد ما به حفظ حریم خصوصی

Sophos متعهد به رعایت قوانین حفاظت از داده ها و حفاظت از داده های شخصی است که در پلتفرم پردازش می کند.

دسترسی مشتری

مشتریان دارای فایروال Sophos می توانند به پیکربندی خود در Sophos Central دسترسی داشته باشند. احراز هویت چند عاملی (MFA) باید برای همه مدیران یک حساب Sophos Central فعال باشد.

مشتریان همچنین ممکن است نقش های مدیریتی از پیش تعریف شده را به مدیران اختصاص دهند که می تواند دسترسی به داده های گزارش حساس را محدود کند و همچنین آنها را از ایجاد تغییرات در تنظیمات و پیکربندی ها محدود کند.

دسترسی سوفوس

مشتری ممکن است دسترسی به فایروال خود را فعال کند تا Sophos بتواند موارد خاص را عیب یابی کند. Sophos ممکن است داده ها را برای موارد زیر جمع آوری کند:

تشخیص: تشخیص از راه دور برای جمع آوری اطلاعاتی استفاده می شود که به اندازه گیری کیفیت محصول و پشتیبانی از تأثیر کمک می کند.

کسب و کار اینتل و تجزیه و تحلیل: برای درک نحوه استفاده از محصول و بهبود محصول.

برای خرید انواع تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات به سایت فروشگاه ما مراجعه فرمایید