?SECOND-HAND TAPES – WHAT SHOULD YOU KNOW

0
127

?SECOND-HAND TAPES – WHAT SHOULD YOU KNOW

در فضای IT امروزی فشار زیادی برای انجام کارهای بیشتر وجود دارد زیرا مدیران ذخیره سازی به دنبال راه هایی برای ایمن سازی اقتصادی داده ها هستند. وقتی صحبت از Tape داده های ذخیره شده به میان می آید، آیا قطع کردن گوشه ها با رسانه های استفاده شده منطقی است؟ آیا فروش رسانه های مستعمل و ناخواسته اطلاعات کسب و کار شما را در معرض خطر قرار می دهد؟ آیا رسانه نواری استفاده شده از عمر کاری توصیه شده خود فراتر رفته است؟ از چه چیزی باید آگاه باشید؟ در این BlogBytes برخی از نکات برجسته یک مطالعه قانع کننده توسط Ovation Data را بررسی خواهیم کرد.

نمای کلی – SECOND-HAND MARKETPLACE

یک گزارش ESG اشاره می‌کند که داده‌ها 40 تا 50 درصد در سال رشد می‌کنند* که نشان می‌دهد مقدار Tapeهای مورد نیاز برای ذخیره داده‌ها نیز ممکن است افزایش یابد. رشد داده‌ها مدیران ذخیره‌سازی را به چالش می‌کشد تا «آخرین قطره‌ای از ارزش را از بودجه عملیاتی خود فشار دهند». یکی از روش هایی که مدیران ذخیره سازی نباید در نظر بگیرند، خرید رسانه نواری استفاده شده است. فناوری LTO ارزش فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد و همانطور که در گزارش توضیح داده شد، «همچنین یک قالب کاملاً کنترل‌شده و مبتنی بر استانداردها، با حداقل الزامات برای عملکرد و قابلیت تعویض است که همه دارندگان مجوز برای فروش راه‌حل‌های خود باید رعایت کنند. با این حال، خارج از این بازار مجاز، استانداردها و الزامات مشابهی اعمال نمی شود و این امر به ویژه در مورد بازار رسانه های نواری دست دوم و تایید شده صدق می کند.

امنیت – محیط زیست – اقتصاد

این گزارش سه موضوع کلیدی مرتبط با بازار رسانه های second-hand tape را مورد بحث قرار می دهد: امنیت، محیط زیست و اقتصاد.

امنیت – موضوع امنیت در درجه اول بر فروشنده نوار تأثیر می گذارد. “آیا زمانی که در بازار ثانویه فروخته می شود، داده ها روی نوار باقی می مانند؟” پاسخ همانطور که با مثال‌هایی در مطالعه نشان داده شده است این است که بله، می‌تواند آسیب‌پذیری امنیت داده‌ها را برای فروشنده آشکار کند.

محیط زیست – با توجه به جنبه زیست محیطی رسانه های دست دوم، یافته های گزارش سوالات قدرتمندی را در مورد “یکپارچگی رسانه تایید شده زمانی که به هدف حیاتی پشتیبان گیری یا آرشیو داده های تجاری ارزشمند می رسد” مطرح می کند.

اقتصاد – گزارش به بررسی اقتصاد این موضوع می‌پردازد که یکی از انگیزه‌های کلیدی برای در نظر گرفتن این تعهد است. با این حال، همانطور که در این گزارش اشاره شد، «در تعدادی از موارد، قیمت واقعی خرید کارتریج‌های دست دوم گران‌تر از رسانه‌های جدید خریداری شده از یک منبع قابل تأیید بود. حتی در جایی که رسانه‌های تایید شده ارزان‌تر بودند، صرفه‌جویی (در مقایسه با خطر از دست دادن داده‌ها، خطر نقض امنیت یا حریم خصوصی، و آسیب احتمالی به اعتبار برند) برای توجیه برخی از این خطرات به سختی کافی به نظر می‌رسید.

مدیران فناوری اطلاعات تمایل به کاهش هزینه ها و انجام کارهای بیشتر با کمتر دارند. با این حال، این مطالعه نتیجه می گیرد که “خرید رسانه های تایید شده مجدد (second-hand tape) بسیار بعید است که به کسب و کارها در دستیابی به اهداف تدارکاتی خود کمک کند.