خرید کارتریج LTO 7 TYPE M

0
345

LTO در حال معرفی قابلیت جدید همراه با درایوهای LTO8 است: با خرید درایو LTO8 توانایی نوشتن 9 ترابایت بر روی کارتریج جدید LTO7 به جای 6 ترابایت همانطور که با فرمت قبلی LTO7 مشخص شده است، را فراهم می آورید

 چنین کارتریج ای به کارتریج LTO7 معروف است که به عنوان کارتریج نوع M شناخته میشود.

TPCها موافقت خود را با تعیین این رسانه ،LTO-7 Type M با استفاده از یک بارکد لیبل اتوماسیون که با دو کاراکتر آخر “M8” به پایان رسیده است اعلام کرده اند.

یک کارتریج LTO-7 معمولی به LTO-7 نوع A گفته می شود، دارای ظرفیت 6 ترابایت است و همراه با بارکد لیبل خودکاری که منتهی به “L7” نشان داده شده است.

یک کارتریج LTO8 با یک بارکد لیبل خودکار نشان داده شده است که با L8 پایان می یابد.

فقط کارتریج های جدید و بدون استفاده LTO7 به عنوان رسانه LTO-7 Type M معرفی می شوند.

هنگامی که یک کارتریج به عنوان نوع M آغاز شد، ممکن است به یک کارتریج LTO-7 تبدیل نشود.

همچنین، یک کارتریج LTO7 به عنوان رسانه های LTO-7 Type M آغاز شده است.

فقط در درایو LTO-8 نوشته و خوانده شود. درایوهای LTO-7 قادر به خواندن رسانه های LTO-7 Type M نیستند.

سوال: کارتریج LTO7 Type M چیست؟

پاسخ: کارتریج LTO7 Type M به عنوان رسانه LTO Ultrium 7 تولید شده است، اما دارای بارکد لیبلی است که با دو کاراکتر آخر “M8” خاتمه می یابد و در تراکم نوع بالاتر M آغاز می شود. با خرید این کارتریج LTO7 Type M ظرفیت فشرده نشده 9 ترابایت یا حداکثر 22.5 ترابایت فشرده شده خواهد داشت.

سوال: چه زمانی رسانه LTO-7 Type M آغاز می شود؟

پاسخ: رسانه ها می توانند به عنوان رسانه های از پیش تنظیم شده LTO7 Type M یا به عنوان رسانه های اولیه نشده LT07 خریداری شوند. رسانه های اولیه نشده LTO-7 با استفاده از یک برچسب بارکد “M8” و نوشتن داده ها به رسانه ها در یک تیپ لایبری که از رسانه های اولیه نشده LTO-7 Type M پشتیبانی می کند، می توانند به عنوان رسانه LTO-7 Type M آغاز شوند.

سوال: آیا می توان رسانه LTO-7 قدیمی را به رسانه LTO7 Type M تبدیل کرد؟

پاسخ: خیر، رسانه های LTO7 Type M فقط با رسانه های جدید و غیرحضوری ایجاد می شوند.

سوال: چه کسی مسئول اطمینان از رسانه های دارای برچسب LTO-7 “L7” و رسانه های دارای برچسب نوعM ، “M8” به درستی معرفی شده است؟

پاسخ: تیپ لایبری های  LTO-8 سازگار تنها کارتریج های جدید LTO-7 را به عنوان LTO-7 Type M آغاز می کند، در صورتی که بارکد لیبل “M8” روی کارتریج اعمال شده باشد.

درنهایت، اطمینان از سازگاری تیپ لایبری و لیبل زدن صحیح کارتریج، وظیفه کاربر نهایی است.

TPC آزمایش تأیید را برای تأیید و استفاده صحیح از برچسب گذاری نوع “M ” توسط دیگران ارائه نمی دهد.

مشخصات فنی ذخیره ساز تیپ درایو اکسترنال اچ پی 0LTO-7 Ultrium 1500:

درایوHPE LTO 7  نسل هفتم شرکت  HPدر زمینه تکنولوژی Tape drive است.

توانایی ذخیره‌سازی تا 15 TB و قابلیت ) فشرده ‌شده :1 2.5 ( برای هر cartridge را دارد. همچنین از  LTFSوAES  پشتیبانی می کند و قابلیت رمز نگاری  bit256 را در اختیار کاربر خود میگذارد.

رمزنگاری داده‌های سخت‌افزاری به آسانی قادر به محافظت از حساس‌ترین اطلاعات و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به نوار را ارایه می دهد.

کارنریجHP LTO 7  توانایی محاسبه سرعت انتقال داده‌ها محلی را تا 300 مگابایت بر ثانیه دارد و با تطبیق سرعت آن، عملکرد را با کارایی بیشتر بهینه می‌کند و سرعت تطبیق میزبان برای بالا نگه داشتن امنیت drives و افزایش قابلیت اطمینان حاصل از درایو و رسانه را تامین می کند.

کارتریج های LTO 7 سازگار با Worm  (write Once Read many )هستند.

HPE LTO Ultrium half-height برای سازمان‌هایIT  با نیازهای حفظ و نگهداری داده‌های طولانی ‌مدت، ویژگی‌های ساده برای حفاظت از داده را ارایه می‌دهد.