بررسی اجمالی استوریج HPE MSA 2060 R0q78a

0
128
HPE MSA 2060

بررسی اجمالی:

HPE MSA 2060 یک دستگاه ذخیره سازی اطلاعات هیبرید Flash_ready است که برای ارائه دسترسی از راه دور مقرون به صرفه جهت استفاده کسب و کار های کوچک طراحی شده است.

نگذارید قیمت مناسب این محصول موجب شک شما به توانایی های ان شود.این دستگاه ترکیبی از راحتی و انعطاف پذیری را همراه با ویژگی های پیشرفته که شما انتظار وجود انها در یک دستگاه با سطح قیمتی پایین را ندارید ارائه میکند

در صورت نیاز با هر ترکیبی از solid state drives (SSDs) یا highperformance Enterprise SAS HDDs یا lower-cost Midline SAS HDDs میتوانید از این دستگاه استفاده کنید.با قابلیت ارائه 395000 lops

مدل جدید MSA 2060 هشتاد درصد از نسل قبل خود سریع تر است و دارای توانایی کافی برای انجام سنگین ترین کارهاست.

مشخصات:

استوریج HPE MSA 2060 12Gb SAS R0Q78A  از 24 عدد HDD  و SSD پشتیبانی میکند و حتی می توان بصورت همزمان از SSD و HDD استفاده کرد. استوریج HPE 2060 R0Q78A دارای دو رید کنترلر که هر کنترلر از 4 تا پورت میزبان و ریدهای 1, 5 , 6, 10, MSA-DP+  پشتیبانی می کند. شکل ظاهری استوریج اچ پی ای 2060 MSA R0Q78A مانند سرورهای رکمونت بوده و درون رک با استفاده از ریل کیت قرار میگیرد.

  • 8 پورت
  • دو عدد پاور Redundant
  • پشتیبانی از 9 عدد انکلوژر
  • حداکثر ظرفیت ذخیره سازی 6TB (ترابایت)
  • 24 گیگابایت کش
  • پشتیبانی از رابط های 16Gb FC , 10GbE iSCSI, 10GBase-T, 12Gb SAS
  • 12Gb SAS (گیگابیت) سرعت انتقال
پیشرفت در معماری HPE MSA نسل 6 (2060)

قابلیت های جدید HPE MSA مزایایی را فراهم می کند که به رفع نیازهای مشاغل کوچک و متوسط (SMB) کمک می کند ، از جمله طبقه بندی خودکار برای دسترسی سریعتر به داده ها و ابزار MSA Health Check که دلایل متداول خرابی را از بین می برد و ادغام با HPE Cloud Volume Backup برای پشتیبان گیری ابری و بایگانی داده ها.

ویژگی های جدید عبارتند از:
  • طبقه بندی به صورت خودکار که با کارایی بهتر و تأخیر کمتر ،افزایش راندمان بار کاری را به همراه دارد. این ویژگی در مقایسه با یک پیکربندی فقط در هارد درایو (HDD) عملکرد تحویل را 2 تا 4 برابر افزایش می دهد و به دستگاه امکان می دهد تا با استفاده از تعداد کمی درایو  (SSD) به تغییر حجم کار پاسخ دهد. این ویژگی مهم ترین داده ها را به سریعترین درایو منتقل می کند و به مشتریان امکان می دهد تا عملکرد SSD و ظرفیت HDD را بر اساس نیازهای کاری به طور موثرتری به حداکثر برسانند.
  • سطح جدیدی از محافظت داده های درون آرایه با MSA Data Protection Plus جدید (MSA DP +). این قابلیت حفاظتی تمام درایو ها را پوشش می دهد و درایو های بیکار را برای بهبود کارایی و عملکرد کلی سیستم از بین می برد. در صورت خرابی درایو ، MSA DP + سرعت بازسازی را تا 25×2 افزایش می دهد و به طور چشمگیری زمان بازسازی آرایه را در یک حالت تخریب شده یا آسیب پذیر به حداقل می رساند.

 

  • ابزار بهبود یافته MSA Health Check که دلایل متداول خرابی را از بین می برد. ، داده ها نشان می دهد که 76٪ از تماس های پشتیبانی HPE MSA برای مشتریانی که به طور پیشگیرانه از قابلیت بررسی سلامت MSA استفاده می کنند ، حذف می شود. این ابزار مبتنی بر ابر با جستجوی موارد شناخته شده در سنسور و پیروی از بهترین روش ها ، بهبود تجربه کاربر وبا به حداکثر رساندن در دسترس بودن ، پیچیدگی مدیریت محلی را کاهش می دهد.

 

  • ادغام با HPE Cloud Volumes Backup برای ارائه راهی ساده و ارزان به مشتریان برای محافظت از داده های مبتنی بر cloud ، برای صرفه جویی در هزینه ها ومشاغل کوچک و متوسط  می توانند با استفاده از HPE Recovery Manager Central بلافاصله پشتیبان گیری از Cloud را با HPE Cloud Volumes Backup بدون تغییر در عملکرد،پشتیبان گیری ابری را شروع کنند.

خدمات HPE Cloud Volumes هم اکنون از طریق HPE GreenLake در دسترس است.

جهت خرید این محصول همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش کلیک کنید

 

R0Q78A Part Number
Hard Drive Array Device Type
Rack-mountable- 2u Enclosure Type
0 (installed) /24 (max) Installed Devices/Modules Qty
SAS-3 Supported Drives
921.6TB Max Supported Capacity
512 Maximum Luns
 Raid Storage Controller Type
2 Installed Qty
SAS 12Gb/s Interface Type
Raid 0,1,3,5,6,10, 50 Raid Level
2 Storage Controller Installed (2nd): Installed Qty
NO HDD Hard Drive Type
HP-UX, Apple MacOS X, Red Hat Enterprise Linux, SUSE Linux, Microsoft Windows , HP OpenVMS,  Microsoft Windows Server 2012, VMware ESXi 5.x, Microsoft Windows Server 2012 R2, Microsoft Windows Server 2012 R2 with Hyper-V, VMware ESXi 6.x OS Required
DC -48V Power
Yes Power Redundancy
HPE MSA 2060
HPE MSA 2060
HPE MSA 2060
HPE MSA 2060
HPE MSA 2060