HPE LTO TAPE Drive ها را بیشتر بشناسید

0
866

HPE StoreEver LTO-8 Ultrium 30750 External Tape Drive

HPE StoreEver LTO Ultrium  دارای هشت نسل فن‌آوریLTO  است که نسل هشتم آن قادر به ذخیره‌سازی  TB30 در هر کارتریج می باشد و در واقع یک دستگاه ذخیره ساز اطلاعات همراه با تکنولوژی Tape است که دارای درایوی از نوع LTO-8 بوده و به قابلیت رمزگذاری 256 بیتی AES مجهز شده که می توان با استفاده از آن یک امنیت آسان برای محافظت از اطلاعات حساس و جلوگیری از دسترسی غیر مجاز از کارتریج های نوار را فراهم نماید.

 سیستم پرونده ای نوار خطی (LTFS) یک قالب باز برای ذخیره سازی داده ها بر روی نواری است که باعث می شود نسل های بعدی نسل پنجم، فایل های مورد نظر را ضبط کند. دستگاه ذخیره ساز تیپ درایو اکسترنال LTO-8 Ultrium 30750 شبیه به دستگاه های ویدیو قدیمی است که فقط یک Tape Cartridge را در داخل خود جای می دهد و در هر لحظه می تواند اطلاعاتی را از Tape بخواند یا بنویسد و به صورت همزمان نیز امکان پذیر نمی باشد. میزان ظرفیت ذخیره سازی در این دستگاه همراه با فشرده سازی 30 ترابایت بوده و قادر است اطلاعات محلی را با سرعت 300 مگابیت در ثانیه انتقال دهد و همچنین سازگار با (write Once Read many  ) WORM می باشد و از رابط SAS با سرعت 6 گیگابایت در ثانیه بهره می برد، سرعت دیتا با انطباق با سرعت سیستم میزبان برای نگه داشتن drives، عملکرد را بهینه می‌کند، در نتیجه سریع‌ترین عملکرد را ممکن می‌سازد.

HPE StoreEver LTO 8 Ultrium  در حال حاضر موجود است و قادر به نگهداری بیش از TB30) فشرده‌شده با( 2.5:1  در هر کارتریج است.

بالاترین سطح امنیت را با رمزنگاری برای حفظ حریم خصوصی داده ها برای امنیت اطلاعات محرمانه و رسیدگی سریع ,با تعداد کمتری کارتریج در اختیار کاربر می‌گذارد.

مشخصات فنی ذخیره ساز تیپ درایو اکسترنال اچ پی 0LTO-7 Ultrium 1500:

درایوHPE LTO 7  نسل هفتم شرکت  HPدر زمینه تکنولوژیTape drive  است.

توانایی ذخیره‌سازی تا 15 TB و قابلیت ) فشرده ‌شده :1 2.5 ( برای هر  cartridge را دارد. همچنین از  LTFSو AES  پشتیبانی می کند و قابلیت رمز نگاری  bit256 را در اختیار کاربر خود میگذارد.

رمزنگاری داده‌های سخت‌افزاری به آسانی قادر به محافظت از حساس‌ترین اطلاعات و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به نوار را ارایه می دهد.

کارتریجHP LTO 7  توانایی محاسبه سرعت انتقال داده‌ها محلی را تا 300 مگابایت بر ثانیه دارد و با تطبیق سرعت آن، عملکرد را با کارایی بیشتر بهینه می‌کند و سرعت تطبیق میزبان برای بالا نگه داشتن امنیت drives و افزایش قابلیت اطمینان حاصل از درایو و رسانه را تأمین می کند.

 کارتریج های LTO 7 سازگار با Worm  (write Once Read many )هستند.

HPE LTO Ultrium half-height برای سازمان‌های IT با نیازهای حفظ و نگهداری داده‌های طولانی ‌مدت، ویژگی‌های ساده برای حفاظت از داده را ارائه می‌دهد.

LTO-6 Ultrium 6250 Tape Drive​HPE StoreEver :

درایو HPE LTO6 6250 Ultrium  نشان‌دهنده نسل ششم HPE از تکنولوژی درایو LTO است و قادر به نگهداری بیش از 6.25TB  ( فشرده شده2.5:1) برای هر کارتریج است و به قابلیت رمزگذاری 256bit , و  AES  LFTSمجهز شده که می توان با استفاده از آن یک امنیت آسان برای محافظت از اطلاعات حساس و جلوگیری از دسترسی غیر مجاز از کارتریج های نوار را فراهم نماید.

قابليت نرخ انتقال داده تا 1.44 TB/h (فشرده شده2.5:1) دارد که ویژگی انطباق نرخ داده انحصاری HPE را فراهم می کند و به دنبال آن عملکرد بهینه تر با تطبیق سرعت میزبان برای نگه داشتن داده درایوها و افزایش قابلیت اطمینان درایو و رسانه را ایجاد میکند.

LTO-6 Ultrium 6250 Tape Drive یک محصول پر کاربرد در تجهیزات شبکه است که دارای درایوLTO 6  بوده و برای سازمان ها و شرکت هایی که می خواهند یک بکاپ از اطلاعات شبکه خود داشته باشند، مناسب است و از نظر ظاهری شبیه به دستگاه های ویدئو قدیمی می باشند. این کیت ارتقا ذخیره ساز تیپ درایو از ظرفیت ذخیره سازی محلی 2.50 ترابایت و ذخیره سازی همراه با فشرده سازی 6.25TB  بهره برده و قابلیت پشتیبانی از دستگاه های ذخیره ساز سری StoreEver MSL2024، MSL4048، MSL8044 و MSL8096 را دارد و رابط درایو آن از نوع SAS می باشد.

HPE LTO Ultrium half درایوهایی برای مشتریان سرور است که در محیط‌های ذخیره سازی متصل به  (DAS) طراحی شده‌اند. برای سازمان‌های IT با نیازهای حفظ و نگهداری داده‌های بلندمدت، ویژگی حفاظت از داده  را به شیوه ی ساده ارائه می‌دهد.

HPE LTO 6 قابلیت نوشتن را از نسل قبلی خودLTO 5  و قابلیت خواندن را از LTO 4  بهره برده است و بهترین روش برای بایگانی کردن cartridges را فراهم می‌کند.

HPE StoreEver LTO-5 Ultrium 3000 Tape Drive:

HPE StoreEver LTO-5 Ultrium 3000  نمایانگر نسل پنجم فن آوری درایو LTO می باشد.

ذخیره سازی حداکثر 3 ترابایت در هر کارتریج را دارد، در حالی که سهولت استفاده را با پشتیبانی از رمزگذاری داده های سخت افزاری LTFS و AES 256bit برای فعال سازی امنیت و محافظت از حساس ترین داده ها و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به کارتریج های نوار فراهم می کند.

قابلیت انتقال نرخ داده تا حداکثر 1TB/Hour را پشتیبانی می کند.

HPE StoreEver LTO-5 Ultrium 3000  تقریبا شبیه به دستگاه ویدئو قدیمی است که از نظر ابعاد کمی بزرگتر از دستگاه CD یا DVD رایتر می باشد و استفاده از آن برای مواردی که حجم آرشیو مورد نظر کم باشد کاربر دارد و براساس نوع کانکتورآن، می توان به صورت مستقیم به سرور متصل نمود و همچنین قادر است در هر لحظه اطلاعات Tape را بخواند یا بنویسد و امکان خواندن و نوشتن آن به صورت همزمان وجود ندارد. این دستگاه ذخیره ساز تیپ درایو اکسترنال دارای درایوی از نوع LTO-5 Ultrium بوده و میزان ظرفیت ذخیره سازی فشرده آن 3 ترابایت می باشد و از رابط SAS با سرعت 6 گیگابیت بر ثانیه بهره برده است. دستگاه ذخیره ساز تیپ درایو اکسترنال یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات شبکه برای ذخیره سازی اطلاعات است که به قابلیت رمزگذاری AES 256-Bit  مجهز شده و قادر است اطلاعات محلی را با سرعت 140 مگابیت در ثانیه انتقال دهد و همچنین نرخ انتقال اطلاعات آن همراه با فشرده سازی 280 مگابیت در ثانیه می باشد.

00HPE LTO-5 Ultrium 30 امنیت درایوها را افزایش می دهد و قابلیت اطمینان درایو رسانه را نیز به مراتب بالا می برد. درایوهای HPE LTO Ultrium برای سرور ها طراحی شده اند.

StoreEver MSL LTO-5 Ultrium برای سازمان های فناوری اطلاعات با الزامات دقیق و طولانی در مورد نگهداری داده ها، سازگار با  WORM (Write-Once, Read-Many) روشی ساده و ایمن  برای بایگانی سوابق ارائه می دهد.

 از خواندن و نوشتن پشتیبانی می کند.LTO 5   Tape driveمی توانند کارتریج های LTO 4 را به صورت کامل هم بخوانند هم بنویسند اما در مورد کارتربج هایLTO 3  این روند فقط به صورت خواندن می باشد.