سرویس نگهداری و پشتیبانی HPE بخش اول

0
166

سرویس نگهداری و پشتیبانی HPE tech، سرویسی عملیاتی جهت نگهداری از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری HPE است.

سرویس پشتیبانی HPE به تیم های فناوری اطلاعات کمک میکند تا به جای تمرکز بر مشکلات فنی و واکنش به آنها بر پیشبرد اهداف کسب و کار تمرکز کنند.

سرویس HPE tech امکان ایجاد ارتباط مستقیم بین کاربر و متخصصان تعمیر و پشتیبانی محصول مورد نظر را فراهم میکند.در نتیجه با این کار باعث کاهش مشکلات فنی و همچنین باعث نگهداری بهتر و افزایش طول عمر محصول میشود.علاوه برآن به وسیله این سرویس میتوان اقدامات موثری در جهت تعمیر و نگهداری محصول انجام داد.از طریق این سرویس کاربران به روش های متعددی مانند تماس مستقیم با پشتیبانی و چت انلاین و… جهت دریافت پشتیبانی دسترسی دارند.

در قالب این سرویس مشتریان به تیم های پشتیبانی فنی دسترسی مستقیم دارند.و به همین دلیل در زمان تلف شده صرفه جویی میشود.سرویس نگهداری و پشتیبانی HPE tech به دلیل ارائه راه حل های کاربردی در زمینه مدیریت داده و امنیت محصول تحت پشتیبانی نسب به روش های پشتیبانی قدیمی دارای مزیت است.

قابلیت دسترسی به پرتال HPE service(نرم افزاری کامل و جامع جهت ارائه اطلاعات قابل اجرا برای دستگاه های HPE) از دیگر مزایای این سرویس نسبت به پشتیبانی سنتی است،کاربران می توانند با شناخت خدمات مختلف نصب شده در محیط کاربری برنامه و نحوه عملکرد آنها به راحتی اطلاعات خود را مدیریت کنند . ابزار سلف سرویس جدید امکان انجام برخی فعالیت های خاص بدون مراجعه به بخش پشتیبانی به وسیله ایجاد دسترسی کاربر به منابع علمی HPE فراهم میکند.این سرویس راه حلی مناسب جهت هدایت کاربر و همچنین بهبول عملکرد محصول است.

 

ساختار سرویس:

سرویس مراقبت فنی HPE همانطور که در ابتدا ذکر شد مجموعه ای از ویژگی های عمومی به همراه برخی ویژگی های تخصصی را برای محصولات سخت افزاری و نرم افزاری بر اساس تکنولوژی شرکت HPE ارائه میکند.

بعضی قابلیت های ویژه توسط سرویس اختصاصی HPE برای راهنمایی بهتر کاربران از نظر تکنیکال افزایش یافته است.مشتریانی که به صورت آنلاین از طریق پرتال خدمات HPE ثبت نام میکنند.با دسترسی به قابلیت های دیجیتال پیشرفته امکان تعامل بیشتر با محصول و همچنین مدیریت بهتر داده های خود را به دست می آورند.زمان پاسخگویی به درخواست بر اساس سطح و نوع درخواست متفاوت خواهد بود.

HPE

جدول خلاصه امکانات (امکانات عمومی)

 

• دسترسی تلفنی به تیم پشتیبانی حرفه ای

• چت آنلاین با تیم پشتیبانی

• راهنمایی فنی جامع

• ابزار کمکی اختصاصی HPE

• هشدار های پیشگیرانه

• سیستم ثبت خودکار حوادث

• کتابخانه راهنمایی های فنی

• دسترسی به پرتال سرویس HPE

• مدیریت خاموشی (فقط سطح خدمات بحرانی)

HPE

 

جدول شماره 2 (امکانات سخت افزاری)

 

• تشخیص مشکل و پشتیبانی از راه دور

• پشتیبانی سخت افزاری در محل

• تعویض قطعات

• راهنمای از راه دور تصویری

• داشبورد های دیجیتال HPE

• بروزرسانی های سیستم عامل برای دستگاه های مورد نظر

امکانات نرم افزاری

 

• پشتیبانی نرم افزاری

•  لایسنس برای استفاده از بروزرسانی های نرم افزار

• نگهداری دوره ای

• تماس 6  ساعته جهت تعمیرات

• پشتیبانی و مشاوره نصب

• ویژگی های نرم افزار و پشتیبانی عملیاتی

امکانات اختیاری

• حفظ داده های معیوب

• حفظ جامع متریال معیوب

• تعمیر و نگهداری پیشگیرانه

• سرویس تعویض قطعات سخت افزاری معیوب

گزینه های سطح خدمات سرویس HPE tech

خلاصه گزینه های سطح خدمات:

خدمات شرایط بحرانی:

• پاسخ 15 دقیقه ای 24 ساعته 7 روز هفته برای حوادث با شدت یک

• برقراری ارتباط مستقیم با متخصصان بخش تعمیرات در صورت دردسترس بودن

• تعهد تعویض قطعات در 6 ساعت 7 روز هفته 24 ساعت روز

• قطع کردن مدیریت برای حوادث با شدت 1

خدمات ضروری:

• پاسخ 15 دقیقه ای برای حوادث شدت 1، 24 ساعته 7 روز 7 هفته

• تماس مستقیم با متخصصان تعمیرات در صورت دردسترس بودن

• 4 ساعت حضور در سایت برای تعمیر قطعات

خدمات پایه:

پاسخ 2 ساعته در 5روز در هفته 9 ساعت روز

حضور در محل برای تعمیر سخت افزاری در روز کاری بعد

همه سطوح خدمات پشتیبانی HPE دسترسی 24 ساعته در 7 روز هفته را برای دسترسی به خدمات پشتیبانی آنلاین HPE  فراهم میکنند .ثبت بر خط حوادث به صورت 24 ساعته جهت پشتیبانی از دستگاه های استفاده کننده از سرویس اختصاصی HPE.

گزینه های سطح خدمات مراقبت از فناوری HPE که اشاره شد به محصول بستگی دارد. HPE باید امکانات پشتیبانی سخت افزاری را برای محصولات سخت افزاری تحت پوشش و امکانات پشتیبانی نرم افزاری را برای محصولات نرم افزاری تحت پوشش ارائه دهد. برخی از امکانات خدمات ممکن است به همه زبان‌ها یا مکان‌ها در دسترس نباشند. واجد شرایط بودن محصول ممکن است متفاوت باشد. برای اطلاعات دقیق در مورد در دسترس بودن خدمات و واجد شرایط بودن محصول با دفتر فروش محلی HPE یا نماینده فروش HPE تماس بگیرید.

برای خرید انواع تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات به سایت فروشگاه ما مراجعه فرمایید