سرویس بکاپ HPE STOREONCE CATALYST SOLUTION

0
132

سرویس بکاپ HPE STOREONCE CATALYST SOLUTION

موارد خرابی در Backup Windows، هزینه بسیار زیاد محافظت از داده ها، محافظت از داده های ترکیبی به صورت local and cloud-based، محافظت طولانی مدت از داده ها و نگرانی تهدید از سمت باج افزارها، HPE StoreOnce را به یک راه حل برای تمامی این موارد تبدیل کرده است.

HPE StoreOnce Catalyst Solution  با استفاده از وسایل اختصاصی بسیار مقیاس پذیر و سریع در  دیتا سنترها از دفاتر کوچک و راه دور تا مراکز بزرگ، با انتخاب نرم افزار بکاپ و بازیابی اطلاعات از داده‌ها محافظت می‌کند.

معماری، طراحی، پیاده سازی و خدمات آزمایشی را برای عملکرد بهتر انتقال داده ها بین دیتاسنترها در محیط HPE StoreOnce فراهم می کند. نرم افزار HPE StoreOnce Catalyst به کاربران این امکان را می دهد تا داده های موجود را قبل از انتقال به یک سیستم متمرکز بکاپ، تکثیر کنند.

این سرویس در سه سطح خدمات ارائه می شود، از نصب اساسی تا اجرای جامع تر، که می تواند متناسب با نیازهای خاص محیط ذخیره سازی شما باشد.

سرویس سطح 1، راه اندازی HPE StoreOnce Catalyst را فراهم می کند.

سرویس سطح 2، که شامل تمام ویژگی های سرویس سطح 1 است، معماری HPE StoreOnce Catalyst را برای سازمان شما فراهم می کند.

سرویس سطح 3، که شامل تمام ویژگی های سرویس سطح 2 است، شرح سفارشی از کار را برای سازمان فراهم می کند تا نیازهای خاص مشتری را شامل شود. این سطح خدمات شامل کارگاه های

مزایای خدمات

این سرویس شامل پیاده سازی نرم افزار HPE StoreOnce Catalyst در محیط ذخیره سازی شما ، مطابق با استانداردهای کیفیت Hewlett Packard Enterprise ، توسط یک متخصص خدمات آموزش دیده ارائه می دهد:

  • ارائه خدمات در یک زمان مشخص برنامه ریزی شده
  • در دسترس بودن یک متخصص خدمات Hewlett Packard Enterprise برای پاسخگویی به سوالات اساسی در حین ارائه این سرویس
  • نصب و پیکربندی
  • کاهش زمان و هزینه اجرا
  • تأیید نصب، پیکربندی و عملیاتی شدن HPE StoreOnce Catalyst
  • دارای مدیر پروژه برای مدیریت اجرای تعهد خدمات (فقط سرویس پیاده سازی)
  • در دسترس بودن اجرای سفارشی از طریق بیانیه کار (فقط سرویس سطح 3)
  • نصب و پیکربندی لوازم StoreOnce VSA
  • برنامه ریزی خدمات
  • استقرار سرویس
  • تست های تأیید نصب (IVT)
  • جلسه مشتری مداری
  • مدیریت پروژه

جدول ویژگی های خدمات

Delivery specifications                                               feature

Service planning

 

با ارائه خدمات سطح 1 برنامه ریزی خدمات، متخصص خدمات Hewlett Packard Enterprise با مشتری همکاری می کند تا:

• اطلاعات مورد نیاز برای برنامه ریزی استقرار HPE StoreOnce Catalyst مشخص شده توسط مشتری را جمع آوری کنید. مشتری باید از شبکه 10GbE برای پشتیبانی از فروشگاه های Catalyst استفاده کند.

• برای بازبینی طرح نصب با مشتری بحث و تبادل نظر کنید.

• مجموعه پشتیبان را برای تنظیم در محدوده سرویس شناسایی و در نظر بگیرید. متخصص خدمات Hewlett Packard Enterprise برای تعیین پیکربندی مناسب محیط با توجه به داده هایی که تکثیر می شوند، در گفتگویی شرکت می کنند.

• مجموعه پشتیبان مشتری پشتیبانی شده را شناسایی کنید، از جمله پشتیبان گیری و بازیابی از فروشگاه Catalyst از راه دور. این نسخه بدون نیاز به ” rehydrate” داده ها هنگام ارسال از یک مکان به مکان دیگر ساخته می شود.

• محصولات قابل تحویل و معیارهای تکمیل این سرویس را بررسی کنید، زیرا فروشگاه های Catalyst به شبکه وابسته هستند.

• بحث و شناسایی و اختصاص مالکیت به هر پیش شرط خدمات و توافق بر سر یک جدول زمانی

• محیطی را که HPE StoreOnce Catalyst در آن اجرا می شود مستند کنید.

با ارائه خدمات سطح 1 برنامه ریزی خدمات، متخصص خدمات Hewlett Packard Enterprise با مشتری همکاری می کند تا:

تحویل های سطح 2 خدمات شامل کلیه خدمات قابل تحویل سطح 1 به علاوه موارد زیر است:

• برای تهیه یک برنامه پیکربندی با مشتری کار کنید.

• فروشگاه های Catalyst را که شامل سطح 3 برنامه ریزی خدمات می باشد، شناسایی کنید.

سطح 1 و 2 قابل ارائه خدمات، به علاوه موارد زیر:

• شرح دقیق و جامع کتبی مربوط به کاری که باید انجام شود یا خدماتی که باید ارائه شود ارائه دهید.

• پس از کار با متخصصان فروش عمده و مشتری، یک SOW سفارشی ایجاد کنید.

• طرحی تهیه کنید که شامل شرایط خاص مشتری باشد.

Service deployment فعالیت های استقرار سطح 1 سرویس استقرار خدمات شامل موارد زیر است:

• مجوز Catalyst را نصب کنید و آن را برای هر فروشگاه StoreOnce پیکربندی کنید و علاوه بر این:

– سازمان فروشگاهی و ساختاریافته فروشگاه Catalyst را با مشتری مرور کنید تا عملکرد بهتری داشته باشد.

• نصب و پیکربندی نرم افزار HPE Replication Manager برای یک فروشگاه StoreOnce.

• (برای یک دستگاه StoreOnce) گزارش های Replication Manager و گزارش ها را با تیم بررسی کنید.

– ویندوزهای پشتیبان را آپدیت کنید.

– تکثیر را بهبود ببخشید.

– فشرده سازی را آفزایش دهید.

– فضای اشغال شده توسط پشتیبان های “منقضی شده(expired)” را فعال کنید تا برای استفاده مجدد بازگردانده شود.

– انقضا نامتقارن داده ها را فعال کنید.

مشخصات تحویل ویژگی

فعالیتهای استقرار سرویس سطح 2 اعزام خدمات شامل کلیه موارد ذکر شده در سرویس سطح 1 به اضافه موارد زیر است:

• ارزیابی اعتبار سنجی را به موارد زیر ارائه دهید:

– تعیین توافق نامه های سطح خدمات (SLAs ، RPO / RTO)

– پهنای باند بالا را برای پاسخگویی تنظیم کنید.

– تنظیم تکثیر Catalyst برای حداکثر پنج مکان (که چهار مکان از راه دور هستند).

فعالیتهای استقرار سرویس سطح 3 شامل کلیه مواردی است که در خدمات سطح 1 و 2 ذکر شده اند و براساس SOW برای مشتری ایجاد شده.

که شامل موارد زیر است:

• بررسی تعامل با مشتری با استفاده از SOW.

• بررسی پیکربندی و طراحی محدوده SOW.

• ارزیابی و بررسی سازگاری آن با محیط مشتری و سازگاری آن با اهداف SOW.

• همانطور که در SOW تعریف شده است، طرح را اجرا کنید.

• عملیات پشتیبان گیری و بازیابی را تأیید کنید، همانطور که در SOW مشخص شده است.

• همانطور که در SOW مشخص شده، یکپارچه سازی اضافی و تست های قابل ارائه را ارائه دهید.

Installation verification tests (IVTs) Enterprise آزمایشات تأیید صحت نصب مورد نیاز برای خدمات ارائه شده را انجام می دهد. فعالیت های آزمایش شامل موارد زیر است:

• تشخیص سخت افزار و سیستم عامل.

• آزمایشاتی برای تأیید وضعیت عملیاتی همانندسازی، از جمله تکثیر ، خرابی و خرابی مجدد

– یک نمونه کوچک از نمونه کپی ها را فراهم کنید.

– دسترسی به کپی از راه دور را پس از خرابی شبیه سازی تأیید کنید.

– یک فرض را توسط یک سرور مدیریت اختصاصی جایگزین یا یک سرور هدف کلی پس از خرابی شبیه سازی شده انجام دهید.

– همگام سازی مجدد (کوچک ادغام) را پس از قطع خط نشان دهید.

– همگام سازی مجدد را پس از شکست برگشت شبیه سازی شده نشان دهید.

– انجام آزمایشات برای تأیید سازوکارهای اطلاع رسانی.

Customer orientation session متخصص خدمات Hewlett Packard Enterprise یک جلسه جهت گیری در مورد محصول و فناوری ارائه می دهد که شامل موارد زیر است:

• آشنایی با تأیید سطح سیستم عامل و درایور اجزای مختلف.

• آشنایی با ویژگی های اصلی کنسول مدیریت داخلی HPE StoreOnce.

• آشنایی با جزئیات گزارش نصب (یا سند طراحی مشابه) ارائه شده به مشتری.

• بررسی وظایف اساسی نگهداری که به طور منظم انجام می شود.

• بررسی ویژگی ها و عملکردهای ارائه شده توسط HPE StoreOnce Catalyst

• تنظیم گزینه Readers ’Choice یا Subscribers’ Choice تا مشتری اطلاعات هشدار HPE را برای به روزرسانی نرم افزار و سایر ارتباطات مربوط به محصولات HPE StoreOnce دریافت کند.

• مروری بر ایجاد فروشگاه های منبع و هدف Catalyst.

• در زمینه یافتن اطلاعات عیب یابی، از جمله نمایش پشتیبانی فنی آنلاین.

Project management مدیر پروژه Hewlett Packard Enterprise با مشتری کار خواهد کرد تا ادغام، توسعه و تحویل سرویس را در ساعات کاری معمولی HPE مدیریت کند. مدیر پروژه فعالیت های مفصل زیر را از راه دور یا در محل (با صلاحدید HPE) ارائه می دهد.

• منابع Hewlett Packard Enterprise مورد نیاز برای ارائه خدمات را مدیریت کنید.

• تدوین برنامه ای برای تعیین دامنه خدمات ارائه شده.

• مسئولیت های مشتری و سایر الزامات را برای تسهیل در ارائه این خدمات شناسایی کنید.

• در رابطه با خدمات به عنوان رابط و واحد تماس بین HPE و مشتری عمل کنید.

• برنامه زمانبندی پروژه را تدوین کرده و پروژه را بر اساس جدول زمانی تعیین شده مدیریت کنید.

• تسهیل تکمیل بررسی سایت برای شناسایی پیش نیازهایی که باید قبل از ارائه خدمات رعایت شوند.